expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

2015-05-03

VONIOS DIENORAŠTIS #1. PLAUKŲ PRIEŽIŪRA

Pirmas įrašas iš serijos "Vonios dienoraštis"! Jėėė! 

Per praėjusius metus išbandžiau nemažą krūvą kūno, veido ir plaukų priežiūros priemonių. Man patinka atrasti naujus gamintojus, naujus produktus, kvapus, tekstūras ir pan. Tačiau nauji dalykai ne visada būna geresni už anksčiau atrastus. Man bandymai ir ieškojimai padeda atsirinkti tai, kas mano odai ir plaukams  tinka bei patinka geriausiai. Šioje įrašų serijoje dalinsiuosi produktais, kuriuos visada rasite mano vonioje, arba tais produktais, kuriuos naujai atradau, pamilau ir pakartotinai įsigijau.

Taigi, plaukų priežiūra.


Mano plaukai yra tamsūs, ilgi, banguoti-garbanoti, stori ir aš juos maždaug kas mėnesį dažau beamoniakiniais (beveik bemanijakiniais) dažais.


Iki šiol šampūnų atžvilgiu mano plaukai buvo labai kaprizingi. Jie būtų labai norėję, kad kiekvienam plovimui naudočiau vis skirtingą šampūną, bet deja. Vis bandydavau juos pripratinti prie kokio vieno, bet, sunaudojus pusantro buteliuko, plaukai mane nugalėdavo ir atsidususi vėl eidavau į parduotuves ieškoti kitokio. Taip aš to lyg ir nepastebėdama vargau turbūt visą gyvenimą, kol neišbandžiau Neutrogena T/Gel Therapeutic šampūno. Jo konsistencijos nelabai pavadinčiau želine (kaip pavadinimas kad teigia), nes man ji labiau primena drebučius. Įspaudus produkto į delną jis prie jo nelabai prilimpa, todėl kol patenka ant galvos, kartais puse išdrabstau į vonią (visai netikusi). Panašu, kad mano plaukai šia atrakcija visai mėgaujasi ir neprieštarauja, nes pakartotinai įsigijau jau turbūt kokį šeštą buteliuką. Pastebėjau, kad pradėjus naudoti šį šampūną, mano plaukai rečiau riebaluojasi, odos nebeniežti taip kaip niežėdavo naudojant kitus šampūnus (matomai ji labai sausa ir jautri), o ir plaukai gražiai blizga. Tiesa, nepaisant keistos konsistencijos, teko priprasti ir prie labai nepatrauklaus šio šampūno kvapo - jis kvepia/smirdi kaip odinė rankinė ar odinis paltas. Žinau, labai keistas dalykas.

Išplovus plaukus šampūnu, visada naudoju kondicionierių. Iš tikrųjų dar nesu atradusi mėgstamiausio tokio, kurį būtų galima įsigyti parduotuvėje. Bet man ir mano plaukams be proto patinka kondicionieriai, kuriuos randu plaukų dažų dėžutėse. Jie skaniai kvepia ir puikiai atlieka savo darbą. 

Išskalavus kondicionierių, nusausinu plaukus rankšluosčiu ir būtinai galiukus patepu aliejumi. Aš asmeniškai naudoju Avon Moroccan Argan Oil Leave-in Treatment aliejuką, bet bet kuris kitas čia puikiausiai tiks.

Laikas nuo laiko savo garbanas palepinu kaukėmis. Ar jos veikia, ar ne, sužinau nuėjusi pas kirpėją, nes ji visada pakomentuoja mano plaukų būklę. Nepamainoma kaukė mano plaukams yra The Body Shop Rainforest Moisture Hair Butter. Ši kaukė (sviestas) yra skirta sausiems plaukams ir naudoju ją, kai jaučiu, kad mano plaukams jos reikia.

Esant metų laikui, kai plaukai pradeda slinkti labiau nei visada (ar aš ką tik išradau naują metų laiką? :O), naudoju Lush Roots plaukų kaukę. Šią kaukę aš tiesiog prieš plaunant plaukus įtrinu į galvos odą, užsidedu dušo kepuraitę ir taip pabūnu apie pusvalandį, o tada išplaunu. Šios kaukės sudėtyje yra trijų rūšių mėtos, kurios stimuliuoja plaukų folikulus, kad Jūsų plaukai augtų greičiau ir būtų stipresni. Ir tai veikia! :) Tiesa, neišsigąskite, jei Jūsų galva pradės šalti - čia vis tų pačių mėtų poveikis ;)

Štai ir viskas šiam kartui apie mano plaukų vonios reikalus :) 



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą