expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

2015-08-18

NAUJOS MY LITTLE BOX BELAUKIANT - ATIDUOTUVĖS!

Taip! Mano tinklaraštyje atiduotuvės! :) 



Kadangi sulaukiu nemažai žinučių su klausimu, ar My Little Box galima užsisakyti į Lietuvą, o neigiamas atsakymas palieka dūšeles Lietuvoj nuliūdusias, pamaniau, kad suteiksiu visoms (ir visiems) galimybę laimėti ir rankutėmis pačiupinėti mano sudarytą My Little Box. Dėžutę sudariau iš produktų ir daiktų iš skirtingų mėnesių dėžučių. Galiu patikinti, kad nei vienas produktas nebuvo niekada naudotas, kosmetikos priemonės nebuvo atidarytos net pauostyti, o krepšio nuotrauką įdedu iš oficialaus My Little Box puslapio, nes bijau, kad išpakavus nesugebėsiu taip gražiai jo supakuoti atgal... Hmmm... Tiesa, maskuojančių juostelių pakuotės šniūrelį ne vieną kartą buvau atsukusi ir vėl užsukusi, nes man tiesiog labai patiko tas sukiojimo aštuoniukėm procesas :D My Little World laikraštį išrinkau iš Road Trip dėžutės, nes jame yra labai man patikęs interviu su keliautoja Lily Rose ir net gi kryžiažodis, prie kurio rankų nekišau :) Bet gal aš geriau parodysiu, ką atiduodu:

1. French Riviera dėžutė (tuščia);
2. My Little World laikraštis;
3. Kanako kurta Road Trip iliustracija;
4. Garnier micelinis vanduo;
5. Nagų lakas "Loved by Sarah Lavoin";
6. My Little Beauty plaukų kaukė;
7. Drobinis maišelis;


8. Sportinis krepšys;
9. Maskuojančios juostelės;
10. Dovanų etiketės;
11. Laikinos tatuiruotės;
12. Dovanų rišimo siūlas-šniūrelis;


13. Negaliu nuo savęs nepridėti Pukka arbatos rinkinuko :)


ATIDUOTUVIŲ SĄLYGOS klasikinės:

Būtinai pasitikrink pase, ar esi 18+ metų amžiaus, o jei ne, tai gauk tėvų ar globėjų sutikimą dalyvauti šiose atiduotuvėse. Jei pirma sąlyga įvykdyta, sveikinu! Tu gali jose dalyvauti, nes prizas pasiruošęs iškeliauti bet kur, kur tik tu gyveni :)

1. Spausk Patinka po atiduotuvių nuotrauka MANO AITVARAI Facebook puslapyje ČIA.
2. Viešai pasidalink atiduotuvių nuotrauka ant savo Facebook sienos ČIA
3. NEBŪTINA, bet būtų miela, jei tinklaraščio naujienas sektumei tame pačiame MANO AITVARAI Facebook puslapyje, tiesiog ant puslapio viršelio paspaudžiant Patinka :)

Laimėtoja(-as) bus skelbiama(s) rugpjūčio 27 d.

SĖKMĖS! <3 :) 

-------> KAS YRA MY LITTLE BOX :) <-------

-------> ANKSTESNĖS MY LITTLE BOX DĖŽUTĖS :) <-------



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą